torsdag 8 september 2011

♥ Älskade Mor


 Grattis älskade, underbara Mamma!  

Idag fyller min underbara mamma år. Och inte kan jag fira henne personligen. 60 mils avstånd känns jävligt dumt emellanåt (eller snarare rätt så ofta). I alla fall känns det ännu dummare vid sådana här tillfällen. 
Tack och lov så firade mamma och hennes sambo deras födelsedagar gemensamt i somras. Jag och Niklas åkte direkt från Stockholm då vi gått på semester. Det blev släkt-och vänkalas med mängder av grillad gris, skratt och paketer. 

Så trots att det inte blir något firande just idag på självaste födelsedagen, så är jag glad att vi kunde vara med och fira henne i somras.
I vilket fall så önskar jag henne en perfekt dag nu när hon går och fyller 35. ;D

1 kommentar:

  1. Tack min goa goa tösabit! Och tack för din och Niklas underbara skönsång igår. :)
    Jag är så glad att ni kunde komma ner i somras och fira oss, så vad gör väl det att ni inte kunde vara här igår?! Vi ses ju snart igen och då kan vi "efterfira" vetja!
    Jag älskar dig massor.
    Kram

    SvaraRadera